bloggvy

onsdag 15 augusti 2012

vindskydd och annat

Oj, nu var det länge sedan det hände något här på bloggen...kan bero på brist på något att skriva om eller helt enkelt blogg-kramp :-p
Nåväl, det händer saker iallafall...lekstugan är målad. Det är bara dörren kvar (för den måste naturligtvis vara svart som på huset ;-)), vindskyddet till uteplatsen är påbörjat, men torktider och antalet sidor på en pinne, gör att det tar lite tid och så har jag flyttat (räddat) några rosenspirea, från det som (kanske nästa år) ska bli parkeringsplats/cykelskjul. Blev riktigt nöjd måste jag säga...
 Början till vindskydd...
Räddad rosenspirea mot lekstugeväggen (mot vägen)

Idag "firar" jag och maken pappersbröllop. Jag kom hem kl 19 från jobbet och han möter mig i dörren på väg till kvällsmöte med hans jobb. Det kallar jag firar det!

2 kommentarer:

  1. Hur länge har man varit gifta då? (Orkar inte googla, är för onsdagstrött...) Fin lekstuga! Bilder innifrån efterlyses!

    SvaraRadera
  2. 2 år är pappersbröllop :-) Bilder inifrån kommer när vi fixat lite...

    SvaraRadera