bloggvy

tisdag 21 augusti 2012

sömnbrist = tvärsur

Vår lilla donna är 2 år och 4 månader och det är YTTERST få nätter som hon sover hela natten. Oftast så blir det inte mer än 5 timmars sömn och det är sällan det är i ett sträck - SUCK!
Nåväl, det i sig är kanske inget stort problem, problemet kommer när man får motgångar (eller när barnen bråkar). Då brinner jag av på 2 sekunder (=kort stubin)
Nu på morgonen skulle jag kontakta ett internet företag som jag handlat med, men inte fått allt jag beställt.
1) hittar inget telefonnummer dit...(irritationen börjar växa)
2) sätter mig och försöker få ner det jag vill på mail istället (och ju fler tecken det blir ju mer irriterad blir jag)
3) i slutet inser jag att jag måste sudda hälften av mailet för det är FÖR otrevligt.

SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar