bloggvy

måndag 20 augusti 2012

Lampor

I motsats till typ HELA Sverige så ser jag INTE första avsnittet av nya Dallas (känns som det inte behövde dammas av igen).
Istället så har vi bytt ut lampan i förrådet, ovanför bäddsoffan. Det var tidigare ett lysrör där, men hur mysigt ljus har ett sånt?? Lysröret har Dan satt upp i garaget istället.
Det var faktiskt D:s idè, med en ny lampa, så i lördags fick jag det delikata uppdraget att köpa en ny!! Jag äääälskar lampor :-)
 Med lysrör
Utan lysrör, med ny lampa från rusta. Man kan köpa till nya kläder till den, det tyckte jag var lite kul.

Det ser inte så trevligt ut därute, jag vet, men det är ändå ett förråd ;-p
Bäddsoffan har vi där som fristad, så man kan få sova lite om lillan inte sover OCH naturligtvis som gästrum om någon vill sova över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar