bloggvy

tisdag 25 december 2012

Nu är julen över...

...och Tomten tyckte tydligen att jag blivit lite rund...eller nått... för i paketet var en cross trainer
Sååå, inspirerad av min systers barndomskompis Helena så provar vi väl med 10 minuter/dag med start imorgon...eller någon annan dag... ;-)
Och för att förtydliga...jag har INTE tänkt räkna kalorier eller nåt annat trams (men kan väl försöka att tänka på vad jag stoppar i mig ändå, kanske...) så får vi väl se om Tomten blir nöjd eller om han kommer med något annat tortyrredskap nästa år <3

1 kommentar:

  1. Hahaa!
    Fick länk av syster!
    KUL!

    Vi kör ihop, vetja! Jag började om igår (OCH körde idag). Jobbar på Må Bra den här veckan och blev liksom tvungen! Om bara ett par nummer kommer artikeln och då gäller det att visa resultat!
    Tänk på att du är i betydligt bättre form än jag!

    Kom igen, Elin!
    Imorrn!

    SvaraRadera