bloggvy

fredag 9 mars 2012

Uppdatering av läget

I ett inlägg den 3:e januari gjorde jag en "to-do-lista" som vi nu kan börja bocka av :-)
*taket ska målas
*fönstret ska målas
*tapeterna ska rivas ner
*plastmattan ska bytas
*dörrkarmen ska bytas mot en annan som vi har här hemma och då måste den målas också.
Det tar sig - I like!


I övrigt så har denna vecka gått i sjukdomens tecken, båda barnen ligger i feber och dunderhosta, vilket tär på allas krafter. Det finns roligare saker än griniga och gnälliga barn som dessutom retas med varandra :-P


Har bestämt mig (tror jag) för dessa tapeter i hobbyrummet (bäst att köpa dem snabbt innan jag ändrar mig igen - har varit en hel del turer fram och tillbaka...)
De är dessutom rena fyndet! Från Rusta, just nu 99:- / rullen
Rätt lik den här fina från PIP studio
...men den går nog på ca 600:-/rulle
...och det innebär ju att jag T.J.Ä.N.A.R 500:-/rl. Visst??!!! :-D Som jag kan köpa något annat kul för. Bingo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar